2016年2月22日 星期一

Vision 8

經上次晚餐,我覺得在荃灣區來講,質素算唔錯,所以今晚決定再來試下其他的菜色。




這餐廳是分 - 7:008:30,首先我要讚下,原本我book 7:30(屬於7:00個場),因為看醫生,遲了5mins才到,原本比walk in 客人先行一歩 取了我的枱(真係眼見住佢入去個隻)到我時即解釋,店員好友善咁要求剛入去的客人比返個位我們。真係要比個 LIKE 佢
當晚我們加了$45/each, 叫了兩個餐。



粟米忌廉湯跟餐包送上,熱辣辣及入口好滑,waitress 還好細心,自動走來問有沒需要pepper

沙律內有不同的菜,好新鮮而且份量亦唔細,配上Olive oil & 我最愛的黑醋,我鐘意。

磨姑配意式辣肉腸Pizza ,薄餅的餅底夠薄而且鬆脆,上面佈滿的磨姑及辣肉腸仍好juicy, 不會乾淨淨,Yummy



厚切美國西冷扒,剛好7-8成熟,外皮燒得焦香,切開時不會血淋淋,但咬落又不覺靭, 好有肉汁,而薯菜好香好入味。



好在餐廳上菜都頗快,8:15 pm 開始已有人在門口等第2 埸。

沒有留言:

張貼留言